Egy önkormányzat ügyfélszolgálati irodájába nagyon sokféle megkeresés érkezik, különféle csatornákon. A beavatkozó, végrehajtó szervezeti egységekhez továbbított feladatok követése, ütemezése és az azokkal kapcsolatos kommunikáció összefogása nehéz művelet.
Fontos, hogy minden igényt feldolgozzanak, és a témafelelősöket meghatározzák. Lényeges az is, hogy a szolgáltatási szintidők könynyebben betarthatóak legyenek. Erre egy exceltáblázatos megoldás nem alkalmas.
A jó gyakorlat leírása:
A szoftver célja, hogy a lakossági bejelentések és egyéb feladatok kezelésének folyamatát leegyszerűsítse és lerövidítse.
Segítségével az ügyfélszolgálatok könnyen kézben tudják tartani aktuális ügyeiket. A rendszer internetalapú, telefonról és tabletről is használható.
Várpalota Önkormányzata; A szoftvert önkormányzatunkkal együttműködésben a tapasztalatokhoz igazodva folyamatosan fejleszti az APFM-Systems Kft., amely hasonló rendszereivel segíti az önkormányzatok és vállalkozások munkáját. https://e-panasz.hu/varpalota/public/
Igen
1 naptól 2 napig